Alltid 50 kr frakt og 30 dagers bytterett!

Frakt, retur og reklamasjon

Frakt og levering

Frakt og levering koster alltid kun 50 kr på alle bestillinger, uansett ordrestørrelse - med mindre annet fremkommer eller avtales særskiltEtter at din bestilling er registrert oss hos vil du motta en ordrebekreftelse i løpet av én dag, og din bestilling vil sendes 1-2 arbeidsdager etter at ordrebekreftelsen er mottatt. Vanlig leveringstid er 3-5 dager men avhenger av strekningen, slik at det i enkelte tilfeller må påberegnes en dag eller to ekstra leveringstid. Vi leverer kun til adresser i Norge

Bytte og retur

Når du handler hos oss har du alltid 30 dagers bytte- og returrett som gjelder fra dagen varen(e) er mottatt. For at du skal kunne benytte deg av vår bytte- og returrett gjelder følgende vilkår:

  • Varen(e) kan ikke være brukt eller vasket, og må være i opprinnelig stand
  • Merkelapp må ikke være fjernet
  • Hygieneforsegling må ikke være fjernet

Hvis varen(e) ikke oppfyller våre vilkår vil heller ikke bytte- og returretten gjelde. Varer som er tilsendt oss uten at vilkårene oppfylles, vil sendes i retur til kjøper.

Du kan bytte varen til en annen størrelse eller et annet produkt, alternativt kan du returnere varene å få igjen pengene for kjøpet. Pengene vil være synlig på din konto i løpet av 5-10 arbeidsdager. Vedlagt i alle forsendelser fra oss følger et bytte- og returskjema som må fylles ut, nytt skjema kan lastes ned her

For raskere behandling ved bytte anbefaler vi at du selv bestiller ønsket vare/størrelse fra nettbutikken. Ved bytte og retur betaler du selv for frakt, og vi anbefaler at en benytter seg av frakt med mulighet for sporing da du som kunde er ansvarlig for at forsendelsen når frem til oss. Ved reklamasjon eller tilfeller hvor vi mot formodning har sendt deg feil vare dekker vi selvfølgelig for returfrakten, i så fall må du kontakte oss på kundeservice@wahine.no.

Forsendelsen i sin helhet og skjema for bytte og retur sendes til:
Wahine AS
Dagny Bergers vei 2
1364 Fornebu

Reklamasjon

Hvis du mot formodning skulle ha mottatt en defekt vare, vennligst kontakt kundeservice@wahine.no så snart som mulig. Ved alle tilfeller knyttet til reklamasjon dekker vi selvfølgelig returfrakten ved at du får tilsendt en forsendingslapp som du printer ut og fester på forsendelsen. Reklamasjon bør gjøres skriftlig. Er varen i høy grad brukt, eller ikke brukt i henhold til funksjonene varen leverer, faller reklamasjonsretten på to år bort.